Beleid voor garantie, omruilen of retour
Tweedehands meubels zijn een duurzame, verantwoorde keuze! Zo biedt het de kans op prachtige banken voor een fractie van de nieuwprijs en betaal je dus niet te veel voor kwaliteit. Er gelden voor tweedehands meubels andere regels met betrekking tot retourneren, omruilen of garantie dan op nieuwe producten, maar dit is ook terug te zien in de (lagere) prijs. Voor onze tweedehands meubels bieden wij dan ook geen zekerheid op garantie, -mogelijkheid tot retourneren of omruilen. Wel vinden wij het belangrijk dat de tweedehands meubels die wij leveren voldoen aan wat er van verwacht mag worden, ook al zijn deze tweedehands. In het geval van (verborgen) gebreken zullen wij altijd onze verantwoordelijkheid nemen om dit gepast op te lossen met de klant. Gelukkig komt dit bijna nooit voor! Hoe wij dit voorkomen en de zekerheid voor u en onszelf waarborgen kunt u lezen door de uitvouwbare menu's aan te klikken.
Inklapbare content
Hoe wij teleurstelling voorkomen
- Wij controleren al onze (tweedehands) meubels op gebreken voor het maken van advertenties.
- Wij controleren al onze (tweedehands) meubels op gebreken voor aflevering.
- Wij controleren al onze (tweedehands) meubels op gebreken op aflevering.
- Wij zullen de door ons gedetecteerde gebreken, die niet in de advertentie vermeld staan, vermelden aan de klant.
- Eventuele fouten gemaakt vanaf onze kant altijd opgelost zullen worden.
- In het geval van vragen, hulp of klachten mag u altijd contact met ons opnemen! We bijten niet en helpen u graag.
Wat u kunt doen om teleurstelling te voorkomen
- Lees de tekst van onze advertenties goed door, bijvoorbeeld de afmetingen.
- Bij vragen of onduidelijkheid mag u altijd contact met ons opnemen.
- Zeker weten of uw meubel zit of voelt zoals u wilt? Voel u vrij een afspraak te maken om langs te komen voor bestelling.
- Controleer uw product op aflevering en meld eventuele (niet vermelde) gebreken direct.
Klant tevredenheid staat bij De Interieur Gouverneur centraal, we doen er dan ook alles aan om er voor te zorgen dat u tevreden bent met onze producten en services! Dat geeft een goed gevoel voor u, maar ook voor ons. In het geval van vragen, hulp of klachten vragen we u dan ook zo snel mogelijk contact op te nemen met ons door middel van ons contactformulier (de beste manier) of door direct contact met ons op te nemen.